GDPR & KÖPVILLKOR
Malin Larsson arbetar under företaget Motus Cognita AB och Hanna Bengtson under företaget Edbe Fysio AB, med tjänsterna under WeYouMe. Vi vill att du ska få den information du behöver för att konsultationen och upplevelsen kring den ska bli så bra som möjligt. I det syftet sparar vi din e-postadress om du fyllt i något av formulären eller önskat få Nyhetsbrevet.
Kort om GDPR
Uppgifter kan komma att sparas i kundhanteringsprogrammet MailChimp, fakturaprogrammet FortNox samt journalprogrammet Venturi- digitala system som möter GDPRs och patientjournallagens krav om sekretess och säkerhet.
Du kan när som helst be mig radera dina uppgifter från registret genom att ta kontakt via angiven e-postadress. För att kunna erbjuda en god service råder jag till att ej avregistrera e-postadress innan avtalad åtgärdsperiod är avslutad.
För fullständigt GDPR-dokument, ta gärna kontakt! Jag finns tillgänglig för frågor fram till, under och efter avtalad åtgärdsperiod. Mig når du enklast via e-post; info@weyoume.se.
Kort om Köpvillkor
Priser, Köp och Betalning
Du hittar priset i texten kopplat till respektive tjänst. Priset presenteras exklusive moms (pris inklusive moms anges inom parantes). OBS! För tjänster kopplat till Fysioterapi tillkommer ej moms då fysioterapi ej är momspliktigt i Sverige.
När du skickat din förfrågan får du ett bekräftande mail med all information du behöver för att fullfölja din bokning. Du kan vänta dig svar inom 48 timmar från det att du skickat din förfrågan.
Betalning sker via faktura och du har 30 dagars betaltid. Fakturauppgifter anges i samband med bokning av tjänst.
Ångerrätt
Vi följer köplagen och ångerfristen vid köp av tjänst hos oss är 14 dagar.
För att ångra ditt köp mailar du till info@weyoume.se – ange tydligt i ämnesraden att du vill ÅNGRA KÖP.
Din ångerrätt gäller EJ om tjänsten under ditt samtycke påbörjats inom ramarna för ångerfristen. Detta gäller främst för våra webutbildningar där tjänsten anses påbörjad när du erhållit inlogg till tjänsten.
När du utnyttjat din ångerrätt för tjänst makuleras fakturan. Om du redan betalat för tjänsten sker en återbetalning inom 1 vecka från ditt mail om ångrat köp.
Vid utnyttjad ångerrätt för produkt har du skyldighet att bevara varan i samma skick du fått den i. Du har ej rätt att använda materialet eller hantera det vårdslöst. Materialet ska returneras enligt överenskommelse.
Garanti när det inte blir som man tänkt
Vi vill alltid leverera både tjänster och produkter med kvalitet, men ibland kan saker gå fel. Tveka inte att ta kontakt om den produkt du beställt inte är hel- då har du rätt till ny produkt.
Vid sjukdom eller avbokning av kursplats efter att ångerfristen löpt ut erbjuds du att utnyttja din plats nästa tillfälle utbildningen hålls (behöver utnyttjas inom 1 år från det datum du skulle deltagit på kursen). Vi har ej möjlighet att återbetala en kursplats vid sen avbokning.
Om vi som kursleverantör behöver avboka på grund av sjukdom har vi som skyldighet att erbjuda nytt kursdatum inom 3 månader från planerad kurs.
Lever den tjänst du köpt ej upp till dina förväntningar? Har du utnyttjat tjänsten finns ingen möjlighet för oss att återbetala tjänsten, men vi uppmuntrar till att du framför din feedback och på så vis hjälper oss att utvecklas och bli bättre.
Malin Larsson
VD Motus Cognita AB, WeYouMe & Barnfysioterapeuten_weyoume
Hanna Bengtson
Edbe Fysio AB, WeYouMe & Barnfysioterapeuten_weyoume